Změny DŮLEŽITÉ!!!

26.05.2013 22:12

Tak, jelikož jsem dospěla k tomu názoru, že všechny vůdce zdejších ras něseženu, rozhodla jsem se pro to, aby jste si o tom taky mohly částečně rozhodnout vy. Někteří změnu ani nezaznamenají, ale že místo schánění vůdců utvořím božstvo mýtických stvoření (čínký drak, fénix...) v základních živlech (oheň, voda, vzduch, rostliny ;rostliny jsou přidané, jinak by tu byl kámen a temnota) . Bylo by jich pět, ale dostali by je jen zkušení hráči, kteří se již na tomto RPG vyznají. Dám ke článku anketu, kdo je pro a kdo proti, já jsem tedy na straně této, s božstvem, bez něj, ale museli by jsme sehnat vůdce ras, nebo verze s obojím :D

Anketa

Jsi pro, nebo proti?

Jsem pro božstvo (6)

75%

Jsem pro vůdce (2)

25%

Nevím, asi obojí. (0)

0%

Celkový počet hlasů: 8