Seina

14.05.2013 14:08

 

Jméno: Seina

Pohlaví: žena

Podoba: Jsem obyčejná elfka nebo spíše ztracená elfská princezna Seina.Mám černé oči a dlouhé černé vlasy. Většinou nosím luk z bukového dřeva a malou dýku se svým znakem.Tento znak mám i na své čelence do které si schovávám energii na horší časy.Také mě poznáte podle menší postavy a fialových šatů(někdy nosím i jiné),a krásných ženských rysů.Miluji zvířata zvláště draky a koně.

Povaha: Jsem velice aktivní.Jinak se moc nevijadřuji,moc nemluvím a nejsem ani moc hádavá.Ráda tančím hýbu se a také ráda poslouchám hudbu.Když jsem neklidná uzamknu se do sebe a nechám to přejít.Nikdy neskrývám obdiv a radost.Nemám ráda když se lidé hádají.Když mám strach jdu do lesa za zvířaty

 

Historie: Narodila jsem se do královské elfské rodiny.Když mi bylo deset let utekla jsem z důvodu toho že mě nutili královským způsobům které jsem nechtěla tolerovat.Také mi vadilo že mě nazývali princeznou.Tak jsem utekla do dalekých lesů,které ani neznám.Žila jsem se zvířaty se kterými umím mluvit.Kouzlit mě naučil mistr Všech mistrů od kterého vše umím.Jednou jsem potkala elfa Loreta který byl 2 roky mým druhem,poté mě opustil a zemřel kvůli těžké nemoci což jsem velice těžce nesla.Do dneška však druha nemám.(Jsem takový tulák)Toulám se po lesech této země s tím že potkám někoho jako byl Loret.Tak končí má historie.

Majetek: Luk z bukového dřeva,dýka se znakem,korunka do které mohu ukrýt energii,meč,několikatery šaty,měšec z pěnězi,kamínek co mi nosí štěstí,obraz Loreta,deka,kožený batoh,kůň,malé dráče (mazlíček),křesadlo,knihu,vždy nějaké jídlo,sedlo na koně,prsten,náhrdelník.